Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Τα χειροποίητα μου σαπουνάκια με Λάδι Ελιάς και Αυτοφυή Κυπριακά Βότανα...My handmade olive oil soaps with freshly cut wild herbs from the mountains of my homeland, Cyprus!

Τα σαπουνάκια μου ποζάρουν μαζί με τα δωράκια που δίνω, κάθε 3 σαπουνάκια ένα σακουλάκι από ζορζέττα για το μπάνιο(το λαχανί) και πάνω από 4 σαπουνάκια δώρο ένα νεσεσσέρ για καλλυντικά, και τα δύο ραμμένα με τα χεράκια μου. :) <3
 Κάτω αριστερά το τετράγωνο σαπούνι με χαμομήλι, το διπλό από πάνω του με τριαντάφυλλο και θυμάρι και μέλι, δίπλα το τριαντάφυλλο, παραδίπλα το τριαντάφυλλο με μέλι, τριαντάφυλλο με μυρσίνι, το φασκόμηλο, με άσπρη ακακία, με άνθη πεύκου και με δεντρολίβανο. Δυστυχώς δεν μου έχουν μείνει πολλά κομμάτια...από τη μια χαίρομαι που τουλάχιστον κάλυψα τα έξοδα που τα έκανα και απο την άλλη στεναχωριέμαι γιατί το κάθε ένα από αυτά τα βότανα δεν θα ανθίσει παρά του χρόνου για να μπορέσω να ξανακάνω τα ίδια σαπούνια..αλλά τα καινούργια μου σαπούνια με τα νέα βότανα που μάζεψα την περασμένη βδομάδα πρόκειται να με καταπλήξουν..δεν χορταίνω να τα κοιτάω.. τα βότανα αυτής της εποχής είναι πολύ δυνατά λόγω της θερμοκρασίας και είμαι σίγουρη ότι θα ικανοποιήσουν ίσως και περισσότερο από την προηγούμενη σειρα, εξάλλου δεν το λέμε:: Κάθε πράμα στον καιρό του!! και τώρα είναι εποχή για ωραία δροσιστικά σαπουνάκια με μέντα, θυμάρι, και πολλά άλλα των οποίων τις φωτογραφίες και πληροφορίες θα προθέτω σιγά σιγά , δηλαδή μόλις θα είναι έτοιμα γιατί τώρα προς το παρόν ωριμάζουν στα κασονάκια τους!  :)) Πιο κάτω η φωτογραφία του προς το παρόν αγαπημένου μου με Ποταμεΐτενο(Άγριο Δυόσμο) και μαστίχα. ( Τα άσπρα είναι σκέτη μαστίχα γιατί εγώ η απρόσεκτη δεν πρόσεξα ότι παραλίγο να μην με φτάσουν τα καλούπια..και έτσι τα σαπούνια έγιναν πολύ μεγάλα σε μέγεθος και αναγκάστηκα να βάλω το επιπλέον σαπούνι της μαστίχας σε άλλο καλούπι, βέβαια είναι αρκετα ωραίο και μόνο του το σαπούνι μαστίχας αλλά προσωπικά προτιμώ το συνδυασμό.. :) ) Λοιπόν αυτάαα για τώρα. Για οποιεσδήποτε πληροφορίες ή σχόλια παρακαλώ μην διστάσετε να επικοινωνήσετε στο μαιλ μου, τώρα φεύγω τρέχω για το αγαπημένο μου βουνό και επανέρχομαι ;)
My soaps pozing next to the gifts i give, with every 4 soaps a luxurious necessaire and with 3 soaps a handy sachet to put your soap while bathng(believe me it does great work and keeps the soap dry without melting:)

Here i have chamomile(the square soap down to the left), wild rose and thym and honey(the large one right above the chamomile)next to it is the wild rose, the other one is wild rose and honey, wild rose with myrtle, sage, pine flowers and rosemary soap. Unfortunately i haven't got much left but my other badge is going pretty well and the herbs that the nature is providing to me right now are much stronger and i highly appreciate mother nature for her gifts well the other two pictures are from my favorite soap till now that i made last week. It is wild mint and Chios-mastic(mastic doesn't grow but in Chios-Greece , but i like it's properties and odour so i like to use it when i feel it is good to use it.. ) I will be back soon with more comments and information on my soaps but hey! don't hesitate to email me!! I will be glad to help in what ever your looking for :)




2 σχόλια:

Μαρία είπε...

Έχω δοκιμάσει τα σαπουνια.. κάποια απο αυτά, πως ειναι δυνατο να εχουν ως βαση το ελαιολαδο και να μην ωφελούν... διαπίστωσα πόσο πολύ παρηγορούν και περιορίζουν το δερματικό μου έκζεμα..
Καλές εξορμήσεις και προσεκτικά!!1

Περα-δώθε Σαν το δοξάρι είπε...

Αγαπητή φίλη Μαρία είναι φυσικό τα σαπούνια αυτα να έχουν θετική επίδραση πάνω στο δέρμα και ειδικά στο ευαίσθητο και ταλαιπωρημένο με έκζεμα δέρμα.. Ο λόγος είναι απλός! Όλα μου τα σαπούνια τα φτιάχνω με 100% ελαιόλαδο τις περισσότερες φορές Παρθένο ελαιόλαδο και σε μερικές περιπτώσεις με πρόσμιξη πυρηνέλαιου(από τον πυρήνα τις ελιάς) για τις επιπλέον καθαριστικές του ιδιότητες. Επιπλέον προσθέτω στο μείγμα του σαπουνιού σε χαμηλή θερμοκρασία Φρέσκα Άγρια Βότανα τα οποία συλλέγω την κατάλληλη εποχή(αυτή ποκίλει για το κάθε βότανο), και αυτό πιστεύω ότι κάνει τα σαπούνια μου όχι μόνο μοναδικά αλλά και αποτελεσματικά.. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που τα σαπουνάκια μου βοήθούν το δερματικό σου έκζεμα..γιαυτό άλλωστε τα φτιάχνω για να βοηθούν όσους το έχουν ανάγκη.. καιεύχομαι ο Θεός να με έχει πάντα καλά και στην κατάλληλη διάθεση να εξορμώ στα όρη και τα παλαλά για Άγρια πανέμορφα ωφέλιμα βοτανάκια! :) Όσο για τα φίδια που υποθέτω γιαυτό μου λές να προσέχω δεν έχω συναντήσει μέχρι τώρα δόξα τω Θεώ και ελπίζω να μην τύχει να συναντήσω ποτέ..!