Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Απλό επίσημο τσαντάκι


Μέσα στο καλοκαιράκι σαν καθόμουνα καλά στ'αυγά μου με πέρνει μια φίλη μου στο τηλέφωνο και μου λέει;"Φιλενάδα, θα σε βάλω σε μπελάδες.. αλλά θέλω τη βοήθεια σου.., έχω να πάω στο γάμο του αδελφού μου μεθαύριο και επειδή δε βρήκα σάλι να ταιριάζει με το φόρεμα πηρα ένα ύφασμα.. Μπορείς να μου το ράψεις..;"Τέλος πάντων όχι έτσι ακριβώς αλλά εγώ άλλο που δεν ήθελα! "Πού είσαι τώρα;Έλα από δω!" της λέω. Να μην τα πολυλογάω ωραίο το ύφασμα, διάφανη γκρί οργαντίνα και το σάλι έτοιμο σε 10 λεπτάκια αλλά περίσσεψε ύφασμα... Τί να κάνουμε τώρα;Λέω κρίμα να μην αξιοποιηθεί τόσο ύφασμα.. Και ξαφνικά ΙΔΕΑ!! τη ρωτάω;"Τσαντάκι που να πάει με το φόρεμα έχεις;" "Ὁχι" μου λέει. Κάθισε τότε ακόμα λίγα λεπτά, έχω μια ιδεα.." Με ρωτάει πάλι "Καλά.. τί ιδέα;" Της λέω δε ξέρω θα δείξει.. διπλώνω λοιπόν το διάφανο ύφασμα σε πολλαπλές στρώσεις για να γίνει πιο αδιάφανο αλλά και να φένεται πιο ενδιαφέρον με τις αντανακλάσεις των διαφόρων στρωμάτων και κόβω και ένα παλιό πλαστικό φάκελο για έγγραφα που είχα στο ράφι και το ράβω ανάμεσα στις στρώσεις.., στερέωσα ένα κούμπωμα και έραψα με κλωστή μια αλυσίδα και ημιπολύτιμους λίθους για να είναι ακόμα πιο επίσημο και έτοιμο!..τόσο ενθουσιάστηκε το κορίτσι που το έβγαλε φωτογραφία! :))

Δεν υπάρχουν σχόλια: